Dag 8, Måndag

Idag kom vi till den nya Campingplatsen på eftermiddagen. Vi hade kollat på både ridning, bungejump och forsränning den förmiddagen. Tydligen så var det inte rätt dag för bungejump och ridningen skulle vi ta imorgon så vi drog oss ner till vattnet och skulle paddla i en forsräning. Jag och Elvis satt i en dubbel och pappa tog en enkel. Vi paddlade, fastnade, ramla ur kanoten/kajaken (pappa sa att det såg ut som en blandras), snurrade runt och åkte baklänges. Det var en ganska mysig eftermiddag men att paddla är nog ändå inte riktigt min grej.

innan vi skulle käka den kvällen låg jagoch Elvira och spänderade en tid vid poolen och solade, läste och badade.                                                                                                                                                                             Just nu läser jag världens läskigaste bok "Den gröna cirkeln" och jag håller på att skita ner mig när jag läser den och speciellt på kvällarna. Ett övegivet land, övegiven bondgård, övergivet hus och en död familj som sitter i en cirkel kring ett bord med slutna händer. På en såndan plats har 4 ungdommar hamnat under en strom, och såklart så händer det asläskiga saker under kvällarna i det dära huset. Försök att läsa den dära boken utan att hoppa till vid vad ändaste lilla ljud när man läser den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast vi ser)

Blin bloggplats (vi besöjker och komenterar alla):

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0