Dag 2, Måndag

Heej igår då tittade vi på Andra Avenyn hela dagen, vi märkte knappt att vi åkte. Men vi minns att vi stannade och klättrade på en klätterstälning utanför McDonalds medan Mats hade telefon möte. Senare på kvällen så kom vi fram till Lund, från Lund tog jag och Elvira tåget till Ystad (där wallander spelas in). På tåget var vi busiga!! Vi lämnade den läckande mjölken på bordet.. :D När vi satt på tåget blev vi lite oroliga att vi glömt hoppat av för Elvira såg en skylt som det stod Ystad åt andra hållet. Vi åkte ca 2 stationer till sen så var vi framme i alla fall, hos den jätte trevliga Catarina! Vi hade det Chill på kvällen. Vi la oss tidigt. Är det någon som kan gissa vad vi hade packat med oss till Ystad? Ni vinner en länkning! (tips är att det var jag (Ella) som packat ner de och en annan är Frukost). Svaret får ni senare i veckan! KramAr Ella & Elvira! Ps. Bilder kommer när vi har bättre internet.

Kommentarer
Postat av: Catharina Richert

Hej Fröknarna Knäpp och Mats!
Det ställdes en liten fråga som jag, VÄLDIGT nära vän till Wallander, gärna vill svara på.
Av någon konstig anledning (!) tror jag mig veta svaret; En stor SUPERTUNG toastmaskin!!
OCH en stor burk med äcklig grillkrydda!!
Vilka människor!!
Tur att ni inte åkt ut i Europa med ryggsäck... Skulle bli tungt...
Ni får väl göra så att Mats på kvällen får berätta vad han sett och var ni varit, så kan ni ju fortsätta glo på " Andra Avenyn" . Lite avis är jag ju...
Ha det nu så himla kul och var snälla och justa mot Mats!! Finns inte mycket snällare person, kom ihåg det!!
Kram Catharina

2012-06-21 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast vi ser)

Blin bloggplats (vi besöjker och komenterar alla):

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0