Dag 10. Onsdag.

Hejsan, Tjena, Hallå!
Har ni det bra i sverige? Jag har det trevligt.
Igår så Var det ju Onsdag, Det var då vi åkte ut från frankrike till Spanien.
I spanien var det vi havet vi körde, det var en "ormväg" Alltså JÄTTE snirklig.
Jag mådde jätte illa och Ella mådde inte speciellt bra häller. På köpet var det 1000000 grade varmt i husbilen, då vi fick nästan värme utslag även fast vi hade en fläckt där bak och AC där fram. Det var hääääääämst!
När vi kom fram till Campingen där vi skulle bo så hoppade jag och Ella i poolen på 2 sekunder. Såååå härlligt!
När vi skulle gå till parkeringen där husbilen stod hade jag så klart inga skor på mig så då hade jag den oturen att jag klev på en Glasbit. Eller jag tor det var en glasbit, något hårt i alla fall. Jag fick "leka" Kerurg med min fot och ta ut det "hårda". Ajjjjjjj!
På kvällen sedan var Ella utslagen, så jag och Mats tog en sväng med cykeln på Byn.
Men när jag kom hem så ville Ella ut en stund, då följde jag med henne.
vi somnade seeeeent ;)
 
KrAmAr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast vi ser)

Blin bloggplats (vi besöjker och komenterar alla):

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0