I'm home!

Hallå Sverige! Har kommit till Sverige nu, härligt men kalt. Tänkte tipsa lite om min andra blogg som jag bloggar om vardag, Självförtroende tips, Outfits, 10 saker ni inte visste om mig, Min nya stil, Tips, Dagens hiss och diss, Frisyrer, Fototips och mycket mer! Den heter: http://viraan.blogg.se/ hoppas ni kikar in på den åh! Nästa projekt på bloggen är video på när jag var på ett teriatorum i Italien, spännande? Bara ni som vet det som läser bloggen ifall ni läser bloggen! Senare när jag köpt en ny dator för försäkrings pengarna så ska jag ta och lägga upp dom efterlängtade videosen, den som väntar på något gott väntar aldrig (alltid) för länge. Kramar Elvira


Kommentarer
Postat av: Catharina Richert

Hej Mats och Ella!
Hur har ni det efter inbrott, separation från Elvira och resandet i stort?
Jag hoppas ni har det bra och mycket verkar ni ju ha upplevt...
Jag hoppas definitivt att ni har bättre väder än vad vi har! Det är förskräckligt! Jag tror att främst vi skåningar inte trodde att det kunde bli värre väder än vi hade förra sommaren... men det kunde det! Igår kväll hade vi elva grader. Mitt i juli i Skåne!
Ha det nu så roligt ni kan ha det, och känner jag Mats rätt så har ni det också!
Kram på ER!! / Catharina

2012-07-16 @ 11:39:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast vi ser)

Blin bloggplats (vi besöjker och komenterar alla):

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0