Blogloving.

Hejsan, försökt blogga hela dagen men det har inte gått. Förlåt för det men i alla fall Jag tänkte berätta om vilka jag följer på blogloving, dom är nio glada tjejer som jag gillar mer eller mindre att läsa.

Jag följer:
Caty testad, caty.nu
För hon är en härlig tjej som är sjukt awesome, cool klädstil, bra självförtroende tips, hon har otroligt vacker röst (liknar Mellissa Horn), och massor mer. Hennes blogg gör mig glad, ingen dag blir dålig om man läser Caty Testads blogg. Så jag tycker du också ska göra det!

Michaela Nilsson, Keela.se:
Jag följer Keela.se för hon gör mig glad och posetiv, hon bloggar om livet, outfits, hello Kitty och mycket mer. Keela (som hon kallas) är så himla cool, ingen dag är den andra lik på Keelas blogg. Så jag tycker även du ska läsa den!

Mikaela, brabloggdesigner.blogg.se:
Jag följer henne för att få bra blogg tips, gör det du också om du vill få tips.

Moa Muderesse, epicfaiil.myshowroom.se:
Jag följer henne för jag gillar hennes Emo/screen style, hon är grym. Hon bloggar om allt i mellan himmel och jord men, mest självförtroende å sånnt. Tycker även du borde läsa hennes blogg du också!

 Johanna, hofh.se:
Jag följer hennes blogg för hon har OTROLIGT bra gimp tips, hon har snygg stil. Och jag älskar allt hon bloggar om, tex. Självförtroende, vardag, tips, och mycket mer.
Läs hennes blogg du också, för hon är sjuk apig (Inge neggativt).

Elvira Ryd, kandylandy.se:
Jag följer henne för hon är coolt rymdig, och för hon bloggar om så mycket olika saker, tex. Sälen hennes katt, självförtroende, tips och mycket mer. Det är grymt att hon heter samma som mig. Läs hennes blogg du också!

Ellenor, lardigteckna.blogg.se:
Jag följer hennes blogg för att hon är så otroligt duktig på att teckna, hon är en fin tjej som är 19 år. Tycker du också ska läsa hennes blogg, uppdateringen på hennes blogg är inte det bästa tyvärr.

http://rodeo.net/tattoologist:
Jag följer den bloggen för att det är så coola tattos där, kika in där du å!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej fin blogg! Jag har en litet "projekt" på min blogg där jag har 2 alternativ du kan välja mellan och du får endast välja ett, jag vill helt enkelt se hur många väljer det ena än det andra alternativet!
http://jaasses.webblogg.se/2012/july/vad-valjer-du.html#comment (direkt länk)

Annars hur mår du? :)
Ber verkligen om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer!

2012-07-19 @ 02:35:24
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast vi ser)

Blin bloggplats (vi besöjker och komenterar alla):

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0