16 Juli, måndag, Dag 29.

Jag (Ella) är inte hemma än men längtar hem! Nu är jag i Österriket och har besökt 12 länder under 5 veckor! Nu har jag mest bara vandrat, varit med hästar och får, spelat gitarr (fixat nya strängar för dom jävla tjuvarna gjorde sönder dom!) och nu har vi träffat några vänner från Järvsö här. Jag och pappa har även rest med dom till Thailand för några år sen. Att ställa om tempraturen är nog jobbigast! I Spanien är det runt 30 35 grader och nu är det runt 10 och uppe på Alperna är det minus! Man fyser ju arsle av sig! Det var 5 dagar sen jag och Elvis skildes. När vi skulle ut ur Italien den Dan så fick vi inte komma in i Schewiz genom tullen för vi vägde 4 ton för mycket... 4 ton hit och dit, de är ju som en elefant för mycket. Så vi åkte vidare så nästa dag åkte jag och pappa igenom en annan tull och då var det okej med en elefant för mycket. På våran camping finns det en pub som är väldigt populär tydligen och där sitter det gubbar dygne runt! Varje gång man kommer dit så sitter det minst 5 st där och super.. Snacka om att ha problem! -,- Sitter fortfarnande vid min mobil så Inga bilder tyvärr.. Får lägga ut alla bilder sen när jag kommer hem så kan jag lägga ut en till Bildbomb! Får hålla ut XD KRAMISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast vi ser)

Blin bloggplats (vi besöjker och komenterar alla):

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0